0 Ваша Кошик
0
Вартість доставки в Полтава - 0 грн

Основні правила

Дані правила надання послуг є невід'ємною частиною Публічної оферти.

1. Оформлення та прийом замовлень.

1.1. Згідно п. 2.2. Публічної оферти, за бажанням Клієнта замовлення може бути оформлений на сайті, по телефону, skype, online чату або іншим зручним для Клієнта способом.

1.2. Замовлення вважається правильно і повністю оформленим, якщо Клієнт надав всю необхідну інформацію про отримувача замовлення, а також вказав достовірні контактні дані для зв'язку з ним.

1.3. Правильно і повністю оформлене замовлення приймається в обробку, тільки після отримання від Клієнта 100% вартості його замовлення. У разі, якщо за 2 години до зазначеного в замовленні часу доставки замовлення, наша Компанія не отримає повної оплати за замовлення, то замовлення буде або анульовано, або перенесене на інший час доставки, після узгодження його з Клієнтом.

Якщо співробітники Компанії не зможуть зв'язатися з Клієнтом, для уточнення іншого часу доставки замовлення, він може бути анульований без узгодження з Клієнтом. У разі надходження лише часткової оплати - виконання замовлення призупиняється до моменту отримання повної оплати за замовленням.

2. Обробка замовлень.

2.1. Після розміщення замовлення на сайті, йому присвоюється певний статус, який свідчить про те на якій стадії знаходиться замовлення в даний момент часу.

2.2. Статуси замовлень змінюються в робочий час Компанії. Зазвичай зміна статусу замовлення відбувається протягом 5-15-ти хвилин. Наприклад, якщо час доставки замовлення 20:00, 14.05.2015, статус замовлення буде змінений вже на наступний робочий день, тобто 15.05.15 з 9.00. У зв'язку з різким збільшенням кількості замовлень на 14 лютого і 8 березня, статуси замовлень в ці дні можуть зміняться протягом 2-х днів з моменту встановленого терміну доставки замовлення.

2.3. Клієнт може подивитися на статус свого замовлення в його особистому кабінеті на сайті компанії або уточнити статус замовлення у співробітників Компанії в робочий час.

2.4. Безпосереднє формування замовлення виконується за кілька годин до зазначеного в замовленні часу доставки, якщо замовлення було повністю оформлено, оплачено і прийнято в роботу.

2.5. Клієнт може змінювати будь-яку інформаційну частину замовлення до моменту формування замовлення (див. П.2.4) за погодженням з Компанією. Зміни в замовленні, вважаються узгодженими, після письмового підтвердження з боку Компанії.

2.6. Виконання замовлення, може бути призупинено, якщо Клієнт вказав не повну, чи не коректну чи неправильну інформацію про Одержувача. Замовлення буде передано в роботу, після переузгодження цих даних з Клієнтом в робочий час компанії.

3. Виконання / доставка замовлень.

3.1. Доставка квітів і подарунків здійснюється в будь-яке, вказане Клієнтом, місце: в офіс, додому, в ресторан, університет, лікарню тощо.

3.2. Доставка замовлень здійснюється по тимчасових інтервалах з 8:00 до 21:00, щодня. Мінімальна тривалість інтервалу - 1 година. Замовлення може бути доставлений одержувачу не раніше, ніж через 2-3 години з моменту повного оформлення замовлення, якщо інший час не було погоджено з співробітниками Компанії, перед оформленням замовлення.

3.3. Замовлення "сьогодні на сьогодні" приймаються без узгодження до 16.00 за Київським часом. Якщо ж замовлення "сьогодні на сьогодні" був повністю оформлений після 16.00, і вже немає можливості доставити його сьогодні, то замовлення підлягає анулюванню (з поверненням коштів Клієнту, якщо він був сплачений) або переносу його доставки на іншу дату, за погодженням з Клієнтом.

3.4. Якщо кур'єр приїде за вказаною в замовленні адресою (в вказаний Клієнтом або узгоджений з Одержувачем час), а одержувача не буде на місці, кур'єр передасть замовлення співмешканцям або сусідам (поруч проживаючим друзям, знайомим і т.д.) з метою подальшої його доставки Одержувачу.

3.5. У разі, якщо Клієнт попросив доставити замовлення без попереднього дзвінка одержувачу для уточнення адреси та часу доставки і після приїзду кур'єра виявилося, що адресні дані надані Клієнтом помилкові (помилка в номері будинку, квартири або вулиці, або ж Одержувач не проживав або вже не проживає за наданою адресою) або ж на момент приїзду кур'єра за вказаною Клієнтом адресою нікого не було вдома - замовлення вважається виконаним коректно і повністю. Кур'єр може залишити замовлення сусідам, якщо вони будуть не проти цього.

3.6. Компанія залишає за собою право зв'язатися з Одержувачем в разі крайньої необхідності, навіть якщо при оформленні замовлення клієнт вказав не дзвонити одержувачу.

4. Фотозвіт: особливості надання послуги

Фотозвіт - це фотографія самого букета або одержувача з букетом під час доставки замовлення.

4.1. Фотозвіт - послуга яка надається безкоштовно.

4.2. Кур'єр може зробити фото одержувача з букетом тільки в тому випадку, якщо одержувач буде не проти цього.

4.3. Компанія не дає жодних гарантій щодо фотографії одержувача з квітами або подарунками в момент їх вручення.

У більшості випадків відсутність фотографії є наслідком відмови одержувача, рідше - різні непередбачені ситуації з боку компанії (кур'єра). Найчастіше доставка квітів є сюрпризом для одержувача, який може наступити як рано вранці, так і пізно ввечері, як вдома, так і на роботі або в будь-яких інших місцях (зазначених в замовленні) і як наслідок - одержувач не готовий до зйомки.

4.4. Залежно від міста де доставляється замовлення, кур'єр може робити фотографію за допомогою фотоапарата або телефону. Фото можуть бути різного розміру і якості.

4.5. Фотографії відправляються клієнту на e-mail, який вказаний в замовленні. Як правило, фотозвіти надаються протягом 24 годин з моменту доставки замовлення, однак, в деяких випадках, цей процес може тривати до 5 днів.

5. Якщо замовлення не було виконано повністю або частково з вини Компанії, Клієнт має право вимагати компенсацію, або, він може бути виконаний в найближчий можливий час за погодженням з Клієнтом (політика повернення). Сума компенсації не може перевищувати вартості замовлення.

6. Компанія не несе відповідальність перед Клієнтом (платником), якщо платіжний сервіс, за допомогою якого Клієнт оплачує замовлення, порушує умови договору або встановлює додаткові комісії.

7. Угода між Клієнтом та Компанією діє з моменту його укладення, до моменту виконання послуги. Моментом виконання послуги вважається момент вручення замовлених Клієнтом товарів Одержувачу.

8. Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються відповідно до українського законодавства в українському суді.